Garancia
A Niagara 2003 Kft által gyártott termékekre az alábbi garanciát biztosítjuk:
• öntött márvány kádakra: 10 év garanciát vállalunk a termék forma, szín és mérettartására.
A fürdőkádakat ne telepítsük szilárd befalazás módszerével, a terméknek kiemelhetőnek kell lennie különleges építészeti beavatkozások nélkül is. A kád beépítése előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy a vízszintbe helyezés után lefolyik-e a víz a kádban!
• öntött márvány zuhanytálcákra: 5 év garanciát vállalunk a termék forma, szín és mérettartására.
A zuhanytálcákat ne telepítsük szilárd befalazás módszerével, a terméknek kiemelhetőnek kell lennie különleges építészeti beavatkozások nélkül is. A zuhanytálca beépítése előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy a vízszintbe helyezés után lefolyik-e a víz a tálcából!
• öntött márvány mosdókra: 5 év garanciát vállalunk a termék forma, szín és mérettartására.
A mosdó beépítése előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy a vízszintbe helyezés után lefolyik-e a víz a mosdóban!
• mosogató tálcákra: 2 év garanciát vállalunk a termék forma, szín és mérettartására.
• hidromasszázs rendszerre: 3 év garanciát vállalunk a motorra, áramtalanító kapcsoló beépítése esetén, 1 év garanciát vállalunk jetekre, csőhálózatra, led világításra, indító kapcsolóra, levegő szabályzóra.
Fürdőszoba bútorra:
• 10.000 Ft – 100.000 Ft-ig 1 év garanciát vállalunk színének megőrzésére és tartósságra,
• 100.001 Ft – 250.000 ft-ig 2 év garanciát vállalunk színének megőrzésére és tartósságra,
• 250.001 Ft -tól 3 év garanciát vállalunk színének megőrzésére és tartósságra.
A Niagara 2003 Kft felelősséget nem vállal, anyagi kártérítést nem fizet, illetve a garancia érvényét veszti az alábbi esetekben:
• a termék átvétele után a szakszerűtlen szállításkor keletkezett sérülésekre,
• a szakszerűtlen szerelés, bekötés illetve külső, fizikai hatás okozta sérülésekre,
• a szakszerűtlen javításokra és átalakításokra,
• a termék nem rendeltetésszerű használatára, helytelen tárolásra és kezelésre, vízkövesedésre,
• nem megfelelő tisztítás esetére,
• hidromasszázs rendszereknél a szerelvényeknél, csöveknél a megemelés során történt rongálásra, sérülésekre,
• hidromasszázs rendszereknél a helytelen villanyszerelési beüzemelésből, elektromos feszültségesésből, feszültségcsúcsból származó károkra,
• hidromasszázs rendszerek szakszerűtlen szerelésére, bekötésére illetve külső, fizikai hatás okozta sérülésekre,
• hidromasszázs rendszerek szakszerűtlen átalakításaira,
• hidromasszázs rendszer nem rendeltetésszerű használatára, helytelen tárolására és kezelésére,
• jetek krómozására,
• tömítésekre,
• nem megfelelő tisztítás esetére.
Bármilyen észrevétele van a vásárlónak a termékkel kapcsolatban azt kizárólag a beépítés előtt jelezze, mert beépítés után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Az esetlegesen felmerülő garanciális javítás vagy csere esetén a munka elvégzéséhez a termékhez való hozzáférést, szerelést a vásárlónak biztosítania kell részünkre.
Minőségi kifogásra reklamációt a beépítést megelőzően tudunk elfogadni. Ellenkező esetben a vásárló feladata a terméket cserélhető vagy javítható állapotban átadni részünkre.
Tisztítás: termékeinket általános folyékony súrolószerrel vagy szórófejes tisztítószerrel ajánlott tisztítani heti rendszerességgel. A száraz súrolóanyagot tartalmazó tisztítószerek a kád, a zuhanytálca és mosdók felületén karcolásokat okoznak, ezek kerülendők. Savas és maró hatású szerek használata nem ajánlott.